نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت
3
انجام کار بر اساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی
4
پاسخگویی و مسئولیت پذیری
نحوه رفتار و راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه
5
امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت
6
به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات، نظرات و پیشنهادهای شما
7
راهنمایی و پاسخگویی کارکنان به مراجعین و پیگیری وضعیت درخواست ها
8
تسلط بر فرآیند
دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد
9
زمان فرآیند
تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت
10
تعهد و پایبندی به زمان ارائه خدمت در فرم "رسید خدمت"
11
میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت
12
نظام مند بودن فرآیند
نظم، ترتیب و سهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمت
13
دریافت یکباره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیکی یا حضوری در هنگام مراجعه
14
ارائه اطلاعات تکراری (کپی شناسنامه، کارت ملی، ارائه چند باره اطلاعات) به واحدهای مختلف
15
احساس نیاز به سفارش و توصیه برای دریافت خدمت
16
کلیت فرآیند
احساس رضایت از کل خدمت دریافت شده
چنانچه علاوه بر موارد فوق، مطلب یا پیشنهادی در خصوص نحوه انجام خدمات و اصلاح روش های انجام کار در زمینه مورد نظر خود دارید مرقوم فرمایید:
{{frm2.Comment}}